Crowdfunding reprezintă utilizarea unor sume mici de capital de la un număr mare de persoane pentru finanțare unui proiect nou de afaceri.
Crowdfunding oferă oportunitatea de a accesa ușor rețele vaste de investitori și antreprenori prin intermediul rețelelor de socializare sau a site-urilor de crowdfunding, cu posibilitatea de a extinde grupul de investitori dincolo de cercul tradițional.
Unul dintre avantaje este faptul că crowdfunding-ul bazat pe acțiuni oferă posibilitatea companiilor de start-up să adune bani fără să renunțe la controlul investitorilor cu capital de risc.
Acordarea de acțiuni. Tipul de crowdfunding ”pe acțiuni” presupune acordarea de acțiuni din companie investitorilor.
Donația. Tipul de crowdfunding ”donație” este un model de investiție potrivit proiectelor de caritate.
Recompensa personalizată. Pentru tipul de crowdfunding ”recompensa personalizată” se face o listă cu sumele pe care oamenii le pot investi și pentru fiecare sumă trebuie stabilită recompensa corespunzătoare
Împrumut. Pentru tipul de crowdfunding ”împrumut”, investitorii oferă o sumă de bani, cu promisiunea că banii vor fi returnați cu o anumită dobândă.
< Vezi alți termeni bursieri
Abonează-te la Trendul Zilei și fii în contact cu tot ceea ce contează.
Abonează-te la Trendul Zilei și fii în contact cu tot ceea ce contează.