Avantajele colaborarii cu SSIF Goldring

ENEnglish Version

In direct cu tine

Vreau Sa fiu contactat de catre un specialist SSIF Goldring

 

Curs Valutar BNR

13.12.2017 | 12.12.2017

  • eurEUR4.63274.6362
  • usdUSD1.02481.0286
  • chfCHF3.97573.9746
  • hufHUF0.61320.6148

convertor valutar

Indici Internationali

Oferit de www.patria.cz

Dobanzi Centrale

  • Dobanda centala USA

    BNR
    RON 1.75%
  • Dobanda centala Zona Euro
    ECB
    EUR 0.00%
  • Dobanda centala USA
    FED
    USD 0.50%
  • Dobanda centala Marea Britanie
    BOE
    GBP 0.50%

Calendare financiare

Calendar:  Intern    Extern

D L M M J V S
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Tutoriale Video

Avantajele colaborarii cu SSIF Goldring

 

 

SSIF Goldring - Tarnzactii actiuni, contracte futures, CFD/ForexSSIF Goldring este o societate de servicii de investitii financiare, autorizata de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare din Romania in calitate de intermediar financiar prin Decizia 2734/2003, fiind inscrisa in Registrul public CNVM sub nr. PJR01SSIF/260045 si avand atestatul profesional emis de CNVM sub nr. 372/2006.

 

Societatea marcheaza o prezenta consistenta in peisajul pietei romanesti de capital, fiind constituita in anul 1998 si avand obiect principal de activitate prestarea de servicii de investitii financiare, adresate unei categorii diversificate de investitori. Sediul societatii este amplasat in centrul financiar al municipiului Tirgu Mures, impartind aceeasi cladire cu alte societati care presteaza servicii din domeniul financiar.

 

O analiza retrospectiva permite conturarea urmatoarelor tendinte de evolutie:


Perioada 1998-2009:

 

Dezvoltarea SSIF Goldring a fost una modesta, acest lucru datorandu-se in principal obiectivelor strategice si filosofiei corporative implementate de fosta conducere, rezultatele fiind concretizate in atragerea si fidelizarea unui numar relativ redus de clienti. Politica investitionala viza in esenta investitii financiare pe o perioada indelungata de timp si nu era adaptata in mod eficient la profilul de risc al clientilor.  



Perioada 2009-prezent:

 

Incepand cu primavara anului 2009 echipa manageriala si componenta Consiliului de Administratie au suferit modificari substantiale. Procesul de restructurare a ocazionat o reorientare a strategiei, obiectivelor, filosofiei si conceptului de functionare, factori esentiali care au permis SSIF Goldring sa inregistreze o rata semnificativa de crestere anuala a cotei de piata din ultimii 3 ani .  Prin schimbarea echipei manageriale s-a marit si numarul persoanelor implicate in bunul mers al companiei, acestea aducandu-si un aport semnificativ la dezvoltarea si cresterea constanta a afacerii. Totodata, in aceasta perioada categoriile de servicii oferite clientilor s-au diversificat considerabil. In acest moment putem oferi clientilor si potentialilor clienti ai SSIF Goldring posibilitatea de a tranzactiona pe Bursa de Valori Bucuresti.

 

Misiune, valori, strategie si obiective


Misiunea SSIF Goldring este de a contribui la cresterea gradului de incredere al investitorilor in mecanismele pietei de capital, prin asigurarea unui climat investitional bazat pe educatie si formare profesionala continua.

Principiile care ghideaza misiunea companiei sunt:

 

  • profesionalism in toate categoriile de activitati desfasurate;
  • standarde calitative ridicate pentru toate serviciile oferite;
  • performanta investitionala constanta si semnificativ peste medie;
  • intelegerea nevoilor si profilului investitional al fiecarui client retail;
  • onestitate, disciplina si incredere;
  • educatie profesionala si autoperfectionare;
  • spirit de echipa si buna colaborare;
  • flexibilitate, inovare si pionierat.

 

Strategia de dezvoltare a companiei urmareste urmatoarele directii majore:

 

  • consolidarea cotei de piata in topul intermediarilor care opereaza pe piata BVB;
  • diversificarea categoriilor de servicii de investitii financiare si a instrumentelor financiare oferite investitorilor;
  • extinderea portofoliului de clienti activi si a activelor detinute de acestia;
  • campanii de promovare intensa pentru o vizibilitate sporita in piesajul pietei romanesti de capital.
  • imbunatatirea gradului de educatie financiara al clientilor actuali si potentiali.


Obiectivul esential este aceala de a asigura clientilor actuali si potentiali cele mai eficiente conditii de tranzactionare, cele mai exacte analize in domeniul pietei de capital si nu in ultimul rand un suport personalizat in functie de nevoile fiecaruia. Fiind constienti de importanta portofoliului de clienti ai societatii, indeplinirea acestui obiectiv va permite in consecinta realizarea unui alt obiectiv relevant in relatia cu actionarii societatii, respectiv maximizarea averii acestora.

 

Comunicarea cu clientii si educatia profesionala


Unul dintre cele mai importante mijloace de comunicare dintre SSIF Goldring si clientii actuali sau potentiali clienti a devenit pagina proprie de web www.goldring.ro, site-ul oficial de prezentare a companiei. In cadrul acestui site am reusit sa implementam modulul “Academica”, acest modul fiind special conceput pentru a educa investitorii si potentialii investitori in ceea ce priveste tranzactionarea de instrumente financiare pe pietele reglementate de capital .

Consideram educatia profesionala ca fiind o prioritate principala in domeniul pietei de capital, pentru a asigura un climat investitional bazat pe mentalitati si principii sanatoase de analiza a performantelor corporative asociate emitentilor de valori mobiliare. In spiritul acestei filosofii, SSIF Goldring a organizat o serie de evenimente care au avut legatura directa cu procesul educational:


Seminarii de:

 

  • educatie investitionala si instruire in tranzactionare
  • analiza tehnica aplicata (trading profesionist)
  • analiza fundamentala.

 

Alte evenimente:

 

  • workshopuri de tranzactionare realizate in colaborare cu analisti din domenul analizei tehnice si fundamentale, renumiti in tara si strainatate, care au impartasit vastele lor cunostinte catre toti participantii care au manifestat interes;
  • strategiile de tranzactionare (hedging, speculatie, arbitraj);
  • managementul evenimentelor corporative
  • evenimente educationale organizate in colaborare cu partenerii nostri din domeniul universitar.


In spiritul promovarii unui grad ridicat de cultura si educatie investitionala, o atentie deosebita este acordata activitatilor de cercetare pentru investitii (market research). Aceste activitati  sunt derulate in cadrul departamentului de Analiza si Strategie si vizeaza elaborarea de rapoarte de piata sau rapoarte pentru emitenti, adresate clientilor actuali si potentiali.



Documentul de prezentare al societatii il gasiti aici.


Politica de executare a ordinelor aici.