GoDaddy, succes și controverse

  • GoDaddy este o companie americană de registru de domenii web și servicii de găzduire web. Compania este recunoscută pentru reclamele populare de la TV și din ziare. Totodată, GoDaddy este una dintre cele mai controversate companii, fiind implicată în multe scandaluri și procese, majoritatea referitoare la cenzură. GoDaddy găzduiește peste 75 de milioane de domenii fiind astfel cea mai mare companie din lume din acest domeniu.O performanță notabilă, având în vedere că, în prezent, există sute de alte companii care oferă servicii similare.
  • Un alt aspect interesant este faptul că GoDaddy se află încă în proces de acreditare, potrivit Consumer Affairs. Totuși, Compania a reușit an de an să facă achiziții și să își extindă paleta de servicii oferite clienților. În anul 2014, după achiziția companiei Canary, au început să ofere servicii de ”calendar inteligent”. Ulterior, GoDaddy a adăugat un serviciu de email marketing, după achiziția companiei Mad Mini. În anii următori, după alte achiziții, compania și-a continuat extinderea în ceea ce privește serviciile furnizate, oferind clienților servicii de dezvoltare web și servicii cloud. Opiniile clienților în ceea ce privește serviciile oferite de GoDaddy sunt împărțite. De altfel, cei care nu au fost mulțumiți de serviciile GoDaddy au creat la un moment dat o pagină web, NoDaddy, prin care se ironiza furnizorul de servicii. Site-ul a fost ulterior închis, după ce GoDaddy a reușit să achiziționeze respectivul domeniu web.
  • GoDaddy a angajat Lehman Brothers în 2006 pentru intermedierea unui IPO în valoare de 100 milioane dolari. Totuși, operațiunea nu a mai avut loc, deoarece compania a retras documentația pentru listare, pe motive de ”piață incertă”. Totuși, oferta publică inițială a GoDaddy a avut loc în aprilie 2015, acțiunile apreciindu-se cu 30% în prima zi de tranzacționare.
  • (sursa:moneyinc.com,investing.com)