Investiții în curățenie – Clorox

  • Compania Clorox este producător și comerciant de produse de larg consum și produse profesionale de curatenie. Compania își vinde produsele în principal prin intermediul magazinelor de vânzare cu amănuntul, a canalelor de comerț electronic, a distribuitorilor en-gros și a canalelor de aprovizionare medicală. Compania operează pe trei segmente: curățenie, gospodărie și stil de viață.
  • Acțiunile companiei Clorox(CLX) sunt considerate ca fiind din categoria acțiunilor defensive. O acțiune defensivă este una care oferă dividende și câștiguri stabile, indiferent de starea pieței bursiere generale. Există o cerere constantă pentru produsele lor, astfel încât acțiunile defensive tind să fie mai stabile în diferitele faze ale ciclului de afaceri.
  • Compania a înregistrat în anul 2019 venituri de 6,2 mld. de dolari, cu un profit de 820 mil. de dolari, aceste date fiind constante în ultimii ani. De asemenea, Clorox a obișnuit investitorii cu o politică stabilă de distribuire a dividendelor, cu un randament mediu de 2% pe trimestru. . Deși indicii principali ai burselor au fost în scadere și se află sub nivelul începutului de an, in primul trimestru din 2020, prețul acțiunilor CLX a cunoscut o ascensiune de aproximativ 17%, dată fiind situația pandemiei COVID-19, situație care a generat creșterea pentru produsele de igienă și curățenie
  • Știați că..
    • Compania Clorox a fost înființată în 1913, după ce cinci antreprenori au investit câte 100$ pentru înfiinațarea primei companii care aduce pe piață produse cu clor?

 

  • Găsiți analiza tehnică a evoluției acțiunilor Clorox în secțiunea: https://www.goldring.ro/analize, căutând simbolul CLX.
  • Doriți să deveniți investitor în compania Clorox și să profitați de evoluțiile viitoare ale acesteia?
  • Nimic mai simplu: https://www.goldring.ro/signup
  • (surse:finance.yahoo.com, financesonline.com, expandedrambelings.com)