Lululemon, un brand de purtat chiar și acasă

Pandemia COVID-19 a schimbat radical comportamentul consumatorilor. Oamenii fiind izolați la domiciliu au rămas fără prea multe opțiuni de petrecere a timpului liber, sportul de acasă devenind astfel o activitate mult mai populară. După cum am văzut săptămânile trecute, Peloton, una dintre cele mai mari companii de echipamente sportive și cursuri online a înregistrat creșteri ale numărului de utilizatori ai platformei, fără precedent.

Fondată în 1998, compania Lululemon Athletica este un retailer de îmbrăcăminte sportivă. Lululemon a avut una dintre cele mai impresionante povești de evoluție de la sfârșitul anilor 2000 și începutul anilor 2010. Compania și-a creat propria gamă de articole de îmbrăcăminte și accesorii yoga și s-a impus în piață ca un brand puternic, care oferă produse premium, rezonând bine cu baza sa de clienți. Acum, compania își vinde produsele în 460 de de magazine, dar și online, iar în ultima perioadă a popularizat un nou segment, cel de cursuri de yoga online. Deși magazinele fizice au fost în mare parte închise din cauza măsurilor de izolare, clienții Lululemon au rămas loiali și nu au avut probleme în trecerea comenzilor în spațiul virtual. Mai mult decât atât, contactul online a adus companiei un val nou de utilizatori pentru segmentul de yoga și Pilates, fiind o activitate plăcută de petrecere a timpului liber.

Rezultatele financiare pe T1 al anului 2020 (trimestrul s-a încheiat la sfârșitul lui aprilie 2020) au fost raportate pe data de 11 iunie. Profitul net pe acțiune a fost la nivelul de 0,22$ față de estimările de 0,23$, vânzările au avut și ele de suferit în această perioadă, fiind în scădere cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut, segmentul online a cunoscut însă o creștere de 125% și a a adus mai mult de 50% din vânzările totale. Compania nu distribuie dividende.

.

Știați că…?

  • Lululemon oferă, alături de produsele de îmbrăcăminte sportivă și cursuri online gratuite, atrăgând astfel clientelă nouă pentru segmentul online?
  • Compania a încercat întotdeauna să-și creeze o imagine proprie, oferind în acest sens produse de o calitate superioară și încercând să-și educe clienții cu privire la ce înseamnă să duci un stil de viață mai sănătos.

 

Găsești analiza tehnică a evoluției acțiunilor Lululemon în secțiunea: https://www.goldring.ro/analize, căutând simbolul LULU.

Dorești să investești și tu în acțiunile LULU și să profiți de evoluțiile viitoare ale acesteia?

Nimic mai simplu! Accesează: https://www.goldring.ro/signup