Cariere

Succesul companiei Goldring se bazează în primul rând pe echipă, de aceea politica de recrutare Goldring este una pe termen lung, bazată pe încredere și profesionalism.

Dacă ești o persoană dinamică, energică, pasionată de piața de capital, cu o atitudine competitivă, spirit de echipă și cu abilități de comunicare, atunci locul tău este la Goldring.

De ce să aplici la Goldring:

  • • Oportunitatea de a începe o carieră în domeniul pieței de capital
  • • Diverse beneficii precum acces la săli de sport, tichete de masă etc.
  • • Posibilitatea de dezvoltare profesională prin susținerea participării la cursuri/seminarii
  • • Organizarea de team-buldinguri  în diferite locații din țară
  • • Poți participa la discuții zilnice despre starea piețelor, a economiei sau situației politice.  
  • • Mediu de lucru plăcut cu sală de masă special amenajată

Așteptăm aplicații și CV-uri pe goldring@goldring.ro

 

Operator Back-Office

Descrierea jobului:
  • • Responsabil de verificarea concordaței datelor din documentele în relația cu clienții și datele din sistemele firmei de investiții, în vederea validării operațiunilor.
  • • Se asigură de acuratețea bazei de date.
  • • Procesează instrucțiuni de modificare privind datele clienților sau închiderea conturilor.
  • • Generează raportări din software și le trimite clienților sau instituțiilor pieței de capital.
  • • Păstrează corespondența electronică cu clienții sau poștală pentru clienții care optează pentru acestă metodă de comunicare.
  • • Arhivează documentele primite de la agenții din țară.
Candidatul ideal:
  • • Persoană organizată și atentă la detalii.
  • • Abilitatea de a acumula informații noi în temen scurt.
  • • Cunoștințe de operare PC.
  • • Cunoștințe pachet Office: Word, Excel, Outlook.
  • • Reprezintă un avantaj cunoștințe minime despre piața de capital și cunoașterea limbii engleze.

Broker

Descrierea jobului:
  • • Menținerea în permanență a contactului cu clienții existenți pentru oferirea de informații, preluări de ordine sau actualizări de date.
  • • Introducere în sistem a datelor privind operațiunile cu clienții (deschidere/închidere conturi, transferuri).
  • • Atragerea de clienți noi.
  • • Urmărirea știrilor interne și internaționale.
  • • Urmărirea comunicatelor emise de societățile listate.
Candidatul ideal:
  • • Persoană sociabilă, deschisă și dornică să învețe în permanență ceva nou
  • • Foarte bune abilități de comunicare verbală și de negociere
  • • Cunoștințe de operare PC.
  • • Cunoștințe pachet Office: Word, Excel, Outlook
  • • Capacitate de analiză și sinteză – identifică oportunități noi de investiții
  • • Reprezintă un avantaj cunoștințe minime despre piața de capital.

Analist financiar

Descrierea jobului:
  • • Culegerea și prelucrarea datelor financiare ale companiilor listate la bursă sau dornice să se listeze
  • • Suport pentru întocmirea documentației aferente operațiunilor corporative
  • • Întocmirea de raportări în baza situațiilor financiare trimestriale/semestriale/anuale.
  • • Menține corespondența cu clienții corporate
Candidatul ideal:
  • • Persoană organizată și atentă la detalii, capabilă să își însușească rapid prevederile legislative din domeniu
  • • Studii superioare economice finalizate sau în curs de finalizare
  • • Cunoștințe de operare PC.
  • • Cunoștințe pachet Office: Word, Excel, Outlook.
  • • Excelente abilități de comunicare în scris
  • • Grad înalt de profesionalism
  • • Spirit analitic

 

 

Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor, in concordanta cu informatiile prezentate in Politica de cookie. Sunt de acord