Ghid Inrolare – Formularul KYC

Cum completăm formularul KYC (Know Your Customer) – Cunoașterea clientelei?

Societățiile financiare solicită clienților și investitorilor să folosească doar date reale și să își confirme identitatea cu documente, respectând cerințele KYC / AML (Know your customer/ Anti Money Laundering) ale autorităților de reglementare internaționale.

  • Economisim timpul dvs. prin simplificarea și accelerarea acestui proces.
  • Avem nevoie doar de 2-3 minute din timpul dvs. și câteva fotografii.

Mai jos, puteți găsi un ghid complet  despre cum să parcurgeți procesul de cunoaștere a clientelei, prezentând etapele principale ale procesului de verificare și oferind o descriere a celor mai frecvente greșeli. Totul a fost conceput pentru a vă ajuta să parcurgeți această procedură cât mai repede și cât mai simplu posibil.

Pasul 1

  • Faceți clic Dați click  pe butonul „Start” și urmați instrucțiunile de pe ecran.
  • Verificați și acceptați: ”Termenii și condițiile generale” și consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Pasul 2

În conformitate cu standardele internaționale verificarea identități se poate face cu oricare document oficial – carte de identitate, permis de conducere pașaport, permis de ședere etc. După ce ați făcut o fotografie la documentul dvs., încărcați imaginile, folosind formularul.

  • Mai întâi, alegeți  țara dvs. de proveniență

  • Apoi alegeți tipul documentului și încărcați fotografia documentului.

Important de reținut atunci când faceți o fotografie:

  • Toate colțurile documentului trebuie să fie vizibile în fotografie.
  • Textul din document ar trebui să fie ușor de citit. Asigurați-vă că nu există elemente de interes și pete pe fotografie. Imaginile de calitate inferioară nu vor fi acceptate de sistem.
  • Dacă documentul dvs. are două pagini sau două fețe (de exemplu, o carte de identitate SUA sau un pașaport CIS), ambele fețe/pagini trebuie atașate.
  • Documentul trebuie să fie valabil de cel puțin o lună. Un document expirat nu va fi validat.
  • Sistemul nu acceptă documente corectate/editate.
  • Acceptăm fișiere JPEG sau PDF, mai mari de 500 KB.
  • În unele cazuri, documentul trebuie să aibă o conversie a textului latin.

Pasul 3

Faceți selfie-ul.

Dacă apare o eroare, urmați instrucțiunile pentru rezolvare problemei, sau continuați înrolarea pe telefon:

Pasul 4

Reglementările AML și KYC solicită societăților financiare să valideze adresele clienților . Confirmați adresa cu unul din următoarele documente:

  • Situații bancare
  • Facturi de utilități (documentele pe care le furnizați nu trebuie să depășească 3 luni)
  • Facturi de linie telefonică Internet/cablu TV/casă
  • Declarații fiscale
  • Consiliul facturi fiscale
  • Certificări de rezidență emise de guvern

Ce trebuie să rețineți:

  • Dacă atașați o factură de utilități sau un extras bancar, acestea trebuie să fi fost emise în ultimele 3 luni și să fie în original.
  • Trebuie confirmată adresa dvs. de domiciliu; sistemul nu acceptă alte adrese.
  • Documentul dvs. trebuie să conțină numele complet (ca în actul de identitate), adresa și data eliberării.
  • Sistemul nu acceptă legătură ortografică fără o conversie a textului latin. Dacă documentul este integral în limba arabă, sau altă limbă cu transpunere ortografică, trebuie făcută o traducere legalizată în limba română.
  • Trebuie să furnizați o fotografie a întregului document. Niciuna dintre bănci sau autorități de reglementare nu acceptă doar anumite părți din Nici noi nu acceptăm.
  • Dacă adresa dvs. este trecută în pașaport sau permisul de conducere, nu veți putea confirma identitatea și locul de reședință cu același document. În acest caz, utilizați un alt document în etapa de verificare a identității –de ex. permis de conducere, alt tip de pașaport sau carte de identitate etc.

Pasul 5

Înainte de transmiterea documentelor, verificați și revizuiți toate informațiile furnizate și asigurați-vă că toate datele sunt valide și vă aparțin.

Dacă totul este corect, așteptați aprobarea noastră.

Nu  acceptăm:

  • Imagini de ecran
  • Plicuri cu adrese, ca si confirmare a adresei de rezidenta
  • Autocolante cu adrese, ca si confirmare a adresei de rezidență
  • Facturi pentru telefoane mobile
  • Documente de asigurare medicale
  • Rețete medicale, bonuri , facturi, sau alte documente

Asigurați-vă că datele dvs. corespund documentelor trimise, că sunt clare si vizibile pentru a evita problemele. În caz contrar, cererea dvs. va fi respinsă.

 

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să ne contactați telefonic sau să ne scrieți la goldring@goldring.ro.